Isrosens bilder

Mina sibiriska katter mm.

2012-08-26

Isrosen´s Kannon är död.

Jag fick telefon-medelande i dag  att Isrosens Kannon
född 2010-03-05 hade smitit ut och blivit överkörd och dödad
av tåget. Ägarna Gunhild och Helge sörjer henne djupt och även jag sörjer den fina och snälla katten.
Bilderna visar hur jag minns henne som kattunge men jag har även träffat henne som vuxen vid besök hos familjen.

E-o= Hodiaux mi eksciis per telefono ke Isrosen´s Kannon naskita 2010-03-05 fugxis kaj kuris al la proksima fervojo kaj tie estis trafita de trajno kaj mortis. La posedantoj Gunhild kaj Helge forte malgajas kaj ankaux mi bedauras la frua fopaso de bela kaj afabla katino. 
La bildoj montras sxin kiel ido tamen mi renkontis sxin ankaux liel plenkreska je vizito al la familio.

2 Comments:

At 22:48, Anonymous Inariälskarna said...

Så otroligt sorgligt !!
Vi sänder hennes familj de varmaste tankar och förstår att de kommer att ha det svårt nu ett tag framöver...
Även vi träffade Kannon två gånger när vi hälsade på Inari (Kannons bror) som kattunge hos Er och hon fångade våra hjärtan, särskilt Tinas för Kannon kom till henne och la sig i hennes knä och somnade flera gånger....
Skickar många kramar till Dig och Åke som förstås också sörjer lilla söta Kannon !!
Många varma kramar <3

 
At 21:10, Blogger SE*Sessan´s said...

Åh så tråkigt att de förlorat sin fina Kannon :(

Beklagar sorgen till både gammelmatte och hennes familj.

Kram
Marie

 

Skicka en kommentar

<< Home